Friday, May 15, 2015

KE UNIVERSITI SHAKLEE KITA!

Rasa beruntung sangat menjadi sebahagian daripada keluarga besar Shaklee Malaysia. Budaya ukhuwwah dan ilmu sememangnya menjadi amalan kami. Even pihak pengurusan juga sentiasa memberikan ruang dan peluang untuk semua Shaklee Independent Distributors di bawahnya.

Tahukah anda, mulai Mei 2015, Shaklee sekali lagi memecahkan tradisi dengan melancarkan program YES. YES merupakan akronim bagi Young Enterpreneur System, terbuka kepada semua ahli baru dalam perniagaan Shaklee yang ingin dibimbing mencapai pangkat tertinggi (Master Coordinator) dalam tempoh 13 bulan. Selain itu, program ini merupakan sebahagian daripada agenda CRS (Corporate Social Responsibility) pihak Shaklee Malaysia bagi membantu ramai warga Malaysia yang jobless / mencari sumber kewangan tambahan dan membuka mata mereka untuk menikmati pelbagai peluang yang Shaklee tawarkan.

Untuk SID sedia ada, program ni bersifat serampang dua mata dengan membantu memperkasakan empayar melalui TIGA KUNCI UTAMA iaitu,


Terdapat 5 insentif yang ditawarkan kepada newcomers dalam program YES ni:


Nak senang nampak, inilah peluang yang Shaklee tawarkan. Rugi sangat kalau pandang saja tapi tak bertindak!


Bagi yang berminat, apa yang patut anda lakukan?

1. Tentulah daftar sebagai ahli dulu. Anda boleh pilih sama ada mendaftar dengan yuran atau PERCUMA!. Kalau saya, tentulah saya pilih yang PERCUMA sebab bisnes Shaklee ni mudah, boleh mula dengan RM0, tapi boleh menghasilkan pendapatan yang infiniti!. Jangan tak percaya!.

Bestnya bulan ini, bagi sesiapa yang mendaftar ahli (lifetime membership), Shaklee bermurah hati menghadiahkan anda sebotol Vitalea multivitamin berhara RM94.00, sempena ulangtahun Vitalea ke-100 tahun ini. Untung sangattt!


2. Lepas tu, bermulalah perjalanan anda sebagai SID. Follow and duplicate your leader, buat lebih baik. InsyaAllah upline yang baik akan tunjukkan jalan kerana anda perlu mencapai rank Supervisor selewat-lewatnya 6 bulan daripada bulan anda mendaftar, dan perlu naik pangkat setiap bulan selepas itu atau sekurang-kurangnya mencapai tahap pengekalan efektif.

Apa jadi kalau tak capai? >> Anda dah tak layak meneruskan cabaran YES, tapi anda boleh meneruskan bisnes anda macam SID yang lain. Alaa...rugilah...

3. Jika anda berjaya meneruskan cabaran, pelbagai insentif yang anda akan terima seperti insentif mendaftar ahli-ahli baru, insentif naik pangkat, insentif wang apabila mencapai syarat kelayakan yang ditentukan (matching bonus) dan pakej suplemen YES pada harga yang kebabooom!. Ini adalah rare dalam Shaklee. Sebab tu saya kata rugi kalau tak rebut semua peluang ni!

4. Selain insentif wang berkepuk-kepuk yang ditawarkan, Shaklee juga menyokong SID  baru yang berjuang dalam program YES ini dengan mengadakan kelas-kelas latihan khas dengan yuran penyertaan yang tidak masuk dek akal berbanding ilmu yang dicurahkan, trainer yang hebat dan juga sijil yang diperolehi.


5. Bagi yang berjaya di akhir perjuangan 13 bulan dengan mencapai pangkat Master Coordinator dengan memenuhi syarat-syarat kelayakan yang ditentukan, inilah yang anda akan dapat:



Best kan!...Berkepuk-kepuk!!!

Jadi apa lagi?...Anda sukakan cabaran hebat ini? Jom sertai keluarga besar kami. Kita sama-sama masuk Universiti Shaklee :-)


Get Shaklee Today!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?