Tuesday, March 15, 2016

PERUBAHAN JENAMA BOLEH MENGUBAH HIDUP ANDA!

TAHUKAH ANDA?

Ramai yang claim produk syarikat mereka berkesan, tapi dengan Shaklee kami MEMBUKTIKAN produk kami bukan sahaja BERKESAN, malah SELAMAT dan MESRA ALAM.


Ini dibuktikan dengan kuat melalui kajian saintifik dan ujian klinikal. Terdapat lebih 109 penerbitan saintifak dan dalam jurnal berwasit yang mengesahkan keberkesanan produk Shaklee. Lebih daripada US$250 juta dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan.

Satu kajian ke atas pengguna suplemen jangka panjang telah dijalankan dengan kerjasama penyelidik dari Sekolah Kesihatan Awam University of California, Berkeley dan diterbitkan dalam Jurnal Pemakanan.


"Landmark Study" adalah satu-satunya kajian seumpamanya yang menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen Shaklee dalam tempoh 20 tahun, mempunyai kesihatan lebih baik berbanding kumpulan berikut:
  • Hanya mengambil satu multivitamin
  • Langsung tidak mengambil suplemen
Dalam jangka masa panjang, pengguna suplemen Shaklee didapati mempunyai kesihatan yang lebih baik dengan ketara sekali iaitu:
  • Paras trigliserida 33% lebih rendah
  • Nisbah 11% lebih rendah daripada jumlah kolestrol (untuk kolestrol HDL)
  • Tahap homosistein 36% lebih rendah
  • Tahap protein C-reaktif 60% lebih rendah
Kajian Landmark Study ini telah menjadi penanda aras untuk semua kajian klinikal pada masa depan. Ini membuktikan Shaklee sentiasa unggul dan menjadi satu-satunya syarikat yang terbukti vitamin dan suplemennya berkesan dan memberi impak terhadap tahap kesihatan.

Jom lihat ringkasan penemuan Landmark Study!







Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?