Thursday, August 3, 2017

KISAH CINTA SI DOKTOR GIGI!

Saya selalu ikuti kisah si doktor gigi ni. Beliau satu masa dulu pernah menyampah dengan iklan-iklan Shaklee yang selalu lalu-lalang di wall FBnya.


Tapi itulah....belum kenal, manalah nak cinta ye tak?

Jom ikuti kisah beliau dengan Shaklee ni.

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

" Produk pertama saya adalah LECITHIN DAN ALFALFA. Dan saya berkongsi dengan suami produk yang sama. Sebenarnya saya ambik Lecithin dan Alfalfa bukan untuk kurus tau, tapi saya nak sihat sebab saya selalu sakit-sakit badan, sakit tumit dan lain-lain.

Saya consult dengan upline saya, jururawat Kartini Dahalan. Beliau kata..." doc kena try Lecithin dan Alfalfa! ".

Masa tu xde la rasa yakin sangat. Dah ada depan mata, ambik saja lah kan. Mula-mula memang macam tak ada apa-apa kesan sangat.

Tapi kan, dalam menyampah-menyampah tu, tanpa disedari, lama-kelamaan sakit tumit saya hilang!.

Suami saya pulak selalu muntah-muntah.. orang panggil sakit tu GERD (Gastroesofagus Reflux Disease). Kerja dia bangun muntah je setiap malam.Kalah ibu mengandung tau :-)

Lepas amal dua produk ni (Lecithin & Alfalfa Complex), Alhamdulillah dia dah jarang muntah.

Dan lama-lama x dengar langsung dah dia muntah. Pelik kan??

Pelik. Tapi benar.

Sejak amal Lecithin dan Alfalfa Complex, GERD suami saya hilang!!
Syukur sangat. So..kami teruskan amalkan dua suplemen ni sampai sekarang!.

Dan cuba tengok apa lagi yang berlaku kepada saya, dan jugak suami yang tumpang sekaki makan Shaklee tadi...



Ni saya the latest. Amacam???
Menyampah lagi hahaha :-)

Sejak dari tu..bila kami jumpa kawan ka..kenalan ka kat mana mana..depa akan tegur

" Ehh..hang kurus la! "...

" Eh..dah nampak kecik! "...

Kami dapat bonus!!!! Badan makin kurus!!!. Best sangat dan sapa tak seronok kena puji, kan!.

Dulu pakai baju saiz 50 pun ketat tau. La ni saya dah boleh pakai saiz 44. Banyak syokk!.

Sejak dari tu la.. kami start sharing. Perangai saya..kalau orang tegur saya kurus ka, kulit semakin flawless ka (memang pun!), saya tak kata .." ehhh..x la..biasa-biasa ja ".

Rugi tau kata gitu :-)
Saya akan jawab... " Saya makan Shaklee. Kesan Shaklee memang hebat! "

Asbab jumpa dengan Lecithin dan Alfalfa Complex, dan sangat berkesan kepada saya dan suami. 

Dan saya pun cuba lain-lain produk dalam Shaklee. Alhamdulillah...

Saya nak bagitau kawan-kawan. Tak rugi tau cuba Shaklee.
Produk terbaik..dan dijamin SELAMAT DAN SEMULAJADI ".

                                                          🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Apa lagi??

Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?