Tuesday, August 15, 2017

HATI TISU JANGAN TENGOK!

Ini kisah bapa mertua sahabat Tinie Badri.

Cerita Tinie;

"Sahabat saya hantar gambar pertama dan kedua dalam group whatsapp sekolah kami. Saya terkejut ngeri rasa sampai terus delete masa dapat gambar ni.


Kisahnya pakcik ni meracun di sawah. Sebelum tu kakinya dah memang luka. Selepas meracun jadi makin parah sehingga doktor terpaksa mengorek dan membuang isi kaki lebih kurang seinci lebih jugak, boleh belek gambar yang no 2.

Saya serba salah nak recommend dengan sahabat saya takut dikatakan mengambil kesempatan tetapi saya ketepikan rasa tu sebab saya risaukan keadaan pakcik tu tambahan bila dengar pakcik nak sihat nak kerjakan umrah.

Alhamdulillah kawan saya belikan untuk bapa mertuanya 2 botol Vivix. Untuk rekod, hospital tak bekalkan apa-apa ubat. Hanya ke klinik untuk dressing.

Dan pakcik ni makan 2 botol Vivix  dalam tempoh 2 minggu dah habis dan nak order Vivix yang baru (megados atas pilihan pakcik sendiri, sedap katanya).  

Dalam dua minggu isi dah penuh dah. Sebulan lepas tu dah boleh kejar lembu sembelih lembu lagi pada hari raya korban. Menantunya kata, pak mertuanya puji sungguh Vivix, siap pesan lagi mintak saya selalu share kisah ni supaya dapat tolong orang yang ada masalah yang sama.

Tinie Badri

Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?