Friday, August 25, 2017

BILA SEGALA-GALANYA KEMBANG...

Mata korang still jelas ka pada usia sekarang ni?

Dulu saya tak boleh bawak kereta time malam sebab nampak semuanya KEMBANG!



Buat bacaan sikit tentang nutrisi yang diperlukan untuk mata. Rupanya kena dapatkan perlindungan antioksidan, yang mana boleh ditemui dalam buah-buahan, sayuran dan tumbuhan lain dengan mengasingkan dan menghasilkan pelbagai bentuk karotenoid semula jadi. 

Wah....sure susah nak dapatkan tahap ketulenan macam ini hanya daripada makanan.

Tambah lagi kalau pemakanan seharian tidak mengandungi banyak tomato, lobak merah, dan sayur-sayuran hijau.

Jadi, macam mana nak dapat nutrien utama yang diketahui dapat membantu melindungi tubuh?.

Lastly saya try CarotoMax. 
Kecik comel ja botol. Ada 30 kapsul. 

CarotoMax ni bekalkan enam karotenoid penting termasuk astaxantin, alfa dan beta karotena, likopena, lutein dan zeaxantin daripada ekstrak pekat. Membekalkan lebih 13mg karotenoid dalam setiap hidangan, melebihi 1.5 kali berbanding anggaran purata pengambilan harian.

Cuba tengok dia punya nutritional facts :



Memang bagus. So, gigihlah habiskan sebotol kecik Caro tu, di samping ambik banyak sayur dan buah.


Alhamdulillah, banyak improvement dan sekarang dah kembali boleh memandu malam.


Nak share kisah Aini Nabilah juga, pasal mata ni;


Assalamualaikum. Saya Aini Nabilah. Seorang pelajar di IPTA. Saya ingin berkongsi Shaklee Effect yang saya alami selepas mencuba CarotoMax.
.

Saya mempunyai masalah rabun jauh dan juga silau terutamanya memandu di waktu malam. Apabila melihat testimoni CarotoMax, saya tertarik untuk mencubanya.


.
Alhamdulillah 3 minggu saya mengamalkan CarotoMax Shaklee, beberapa perubahan berlaku ke atas mata saya sehinggakan saya terpaksa menukar cermin mata baru.
.
Power untuk silau sudah tak ada. Sebelum ini Power Silau 75+ mata kiri sahaja. Power untuk rabun jauh saya turun sedikit iaitu 50+.
.
Saya sangat yakin dengan keberkesanan suplemen shaklee. Saya pernah mencuba Vitamin E, Vitamin C , Alfalfa & Lecithin sebelum ini. Kawan-kawan tegur ada perubahan pada kulit wajah.
.
In Shaa Allah saya akan terus konsisten amalkan supplemen Shaklee dan harapan saya semoga power rabun jauh saya semakin menurun dan saya tak perlu bergantung kepada cermin mata lagi kelak.

So sapa-sapa yang memang nak improve kesihatan mata, memang disyorkan sangat CarotoMax ni!

* Ini adalah testimoni individu. Kesan adalah berbeza dari satu individu ke individu yang lain.
* Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.
* Sentiasa dapatkan nasihat doktor atau pengamal perubatan profesional sebelum mengambil produk.

Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

2 comments:

Apa kata anda?