Monday, March 23, 2015

CEPAT!!!...PROMOSI ESP PUJAAN RAMAI TINGGAL 7 HARI LAGI!

Assalamualaikum semua;

Teringat lagi, masa kecik-kecik dulu, mama saya selalu bagi makan Heliborange. Masam-masam gitu. Kalau tak mahu disuap dalam mulut, bancuh saja dengan air masak dan minum. Tau tahu pun masa tu inilah dia suplemen untuk bantu tingkatkan kesihatan badan. 



Bila dah besar dan bekerjaya, tak pandai pulak nak amalkan suplemen. Sehinggalah semasa menyusukan anak ketiga, semasa mencari-cari penyelesaian kepada masalah defisit susu, Allah temukan saya dengan Shaklee, yang saya amalkan sampailah sekarang. Bukan saya saja, bahkan seluruh keluarga semuanya berShaklee!.

Suplemen pujaan?

Antara banyak-banyak suplemen yang diamalkan, tentulah ESP menjadi favourite. Selain Allah izinkan ESP bantu susu badan banyak, musim promo ESPlah yang menaikkan saya dan anak Shaklee saya ke tempat di mana kami berada hari ini. Alhamdulillah. Semuanya dengan izinNya jua.


ESP ni minuman soya NON GMO tinggi protein. ESP merupakan antara suplemen asas dalam set Family Wellness yang akan sentiasa disarankan bagi setiap masalah kesihatan, bagi melengkapkan set yang diambil. Ini adalah disebabkan manfaatnya yang banyak dan turut membantu dalam penyembuhan luka serta mengembalikan keremajaan sel-sel lama yang telah rosak.


Tengoklah gambar set kombo ESP di atas. Boleh untuk macam-macam masalah kesihatan. Apa pun, ESP hanyalah makanan tambahan yang membantu memperbaiki kerosakan dari dalam, bukannya ubat yang merawat dan menyembuhkan penyakit. Kena faham tu. Ubat tak sama dengan suplemen tau!

Oklah straight to the point. Nak ingatkan balik kepada semua. Promosi ESP beli 6 dapat 1 tinggal 7 hari lagi ya. Jangan lepaskan peluang simpan stok suplemen pujaan anda ni sebelum April menjelma. Dah mula GST nanti, rugi tak terkata sebab tak dapat lagi harga yang bombastik ni. Hahah!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad


No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?