Sunday, July 22, 2018

BILA KALI TERAKHIR ANDA TUKAR CERMIN MATA???

Cerita Kak Norita;

Saya dah lama tak tukar cermin mata...ada dalam 5-6 tahun dah.


Minggu lepas terpaksa tukar sebab cermin dia dah mula bercalar.

Alhamdulillah power cermin mata masih maintain.

Jadi sales girl yang layan tu tanya...Bila kali terakhir tukar cermin mata?

Saya jawab dah lama...5-6 tahun dulu.

Dia terkejut ! Dia terus bagi tahu boss dia masa nak tulis resit.

Selepas sejam, saya datang ambil cermin mata baru...kemudian sales girl tu terus tanya....

Mem, boss saya suruh tanya, you makan apa power cermin mata takde naik? Biasa customer setiap satu tahun pun tukar cermin mata woo sebab power senang naik.

Saya senyum sambil jawab...saya makan vitamin mata yang bagus.


Tapi bisnes kad pulak dah habis...next visit saya bagi saya punya kad ya amoi.

(Kalau ramai customer macam saya, lambat la kedai cermin mata nak dapat repeat order)

Alhamdulillah saya memang berpuas hati dengan Caroto Max Shaklee.


Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

.

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?