Wednesday, July 18, 2018

IBU BERANAK KEMBAR : TAK BERDOSA KALAU KUAT MAKAN, TAPI...

Ya...tapi berpotensi untuk gemuklah, kan!

Hai, nasib badan.... :-)

.
Saya Mamareen
Berumur 28 tahun.
.
Saya nak kongsikan masalah yang susah saya nak selesaikan selepas melahirkan anak pertama lagi.
.
Selepas kelahiran anak kembar saya. Berat saya naik sehingga 20 kg. Dah macam-macam ubat kurus saya makan (sebelum kenal Shaklee). Dan ada cuba beberapa jenis diet termasuk diet tak makan nasi.
.
Berat turun tapi tak bertahan lama. Sebab saya rasa tertekan dengan diet dan menu yang diamalkan.

Akhirnya saya kembali ke rutin asal.Makan...Makan..Dan Makan..
.
Perasaan mahu kembali sihat tetap ada. Jadi saya nekad untuk cuba berdetox. Selepas melihat sendiri rakan-rakan berjaya kurus sihat bertenaga dengan cara detox yang diperkenalkan oleh Shaklee dan dibimbing oleh Master Firdaus.
.
Korang nak tau tak, berat sebelum detox mencecah 83 kg!..
Baju banyak tak muat. Stress sangat!
.
Tapi selepas detox diguide oleh Master Firdaus, saya dapat turunkan berat tanpa berlapar dan saya dapati dengan detox diet lebih mudah dan tidak membebankan. Bukan saja dari pemakanan diajar, malah senaman juga dititikberatkan.Teknik suku-suku separuh sudah jadi amalan sejak sertai Program GENG DETOX.
.
Alhamdulillah.
Walaupun belum mencapai berat ideal, saya bersyukur berat saya turun dan dapat bentuk badan yang lebih kecil dari sebelumnya.

Saiz XXL bertukar ke saiz L.😍

Walaupun berpuasa dan raya pun, tidak jadi penghalang untuk teruskan senaman dan  detox jika tahu caranya.
.
Jadi,saya sarankan pada anda yang mempunyai masalah berat badan. Mereka yang mempunyai masalah kulit yang berjerawat juga perlu sertai GENG DETOX ini.

Kerana anda akan dapat kesan yang POSITIF bukan sahaja terhadap kulit, tetapi juga ke atas masalah berat badan anda.😊
.
Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?