Friday, May 17, 2013

PEMBUKA BICARA

Assalamualaikum;

Thanks banyak2 sudi jengah blog kami. Seronok rasanya bila dapat berkongsi ilmu daripada pengalaman kami sendiri. Bila umur dah masuk 3 series ni, memang masing-masing noticed yang badan dah mula menunjukkan kesan2 penuaan. ececeh...betul, tak tipu...:-)

Macam mana boleh mula consume Shaklee ni?

Saya sebelum ni pernah dengar nama ja tapi tak pernah cuba cari maklumat tentang brand ni. Segala-galanya bermula bila saya bertekad menyusukan  anak ketiga sepenuhnya. huhu sedihkan, anak ketiga baru mula nak menyusu penuh. Tapi takpe. Better late than never, betul tak. Masa tu dah mula ada facebook, dah mula mendapat pendedahan tentang supplement2 bantuan penyusuan ni. Kebetulan kawan lama saya di UKM menjadi SID, jadi bermula dengan membeli pek-pek percubaan daripada beliau, akhirnya saya terus menjadi ahli dan menjadi pengguna tegar barangan kesihatan jenama ini kerana merasai  keberkesanannya. Ops, bukan saya saja, malahan suami dan anak2 saya berkongsi supplement yang sama, begitu juga dengan mama dan abah saya di kampung. Best kan. Teringat kata-kata Dr Nordin Darus ~ jika anda menganggap kesihatan itu mahal, cubalah kesakitan!.

Kenapa memilih Shaklee?

Dalam keadaan dunia masa kini, persekitaran dan pemakanan banyak mempengaruhi corak hidup kita. Anda semua tahu kan maksud saya?. Jadi sebelum usia semakin bertambah, saya rasa perlu cari supplement yang baik. Buat beberapa research melalui pembacaan di banyak sumber, saya tertarik dengan maklumat dan testimoni daripada para pengguna Shaklee. Semua supplementnya adalah semula jadi, direka untuk meningkatkan kesihatan, bekerja tanpa kompromi dan menjadi mesra alam di planet ini. Huh, ayat x boleh blah!...tapi betul, Shaklee selamat, sentiasa berkesan dan mesra alam. Lagipun, lebih daripada USD 300 juta telah dilaburkan dalam ujian klinikal serta R&D dalam penghasilan produk ini. saya juga percaya bahawa mengambil supplement yang salah adalah lebih buruk daripada tidak mengambil apa2 makanan tambahan langsung! (Sumber : Buku Panduan Nutrisi Shaklee)

Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

1 comment:

  1. wah dah jadi blog yang kita angan2kan nie...tahniah kak....

    ReplyDelete

Apa kata anda?