Sunday, August 5, 2018

BILA SUDAH JATUH CINTA....

Assalamualaikum semua😍

Selamat pagi.
Nama saya Noorazila binti Abd Hamid, kenalan panggil saya illa dan kini menetap di Changlun, Kedah.



Sebenarnya pada pagi ni saya ada temujanji dengan doktor utk checkup kehamilan saya yg ke-5.
Tapi x pa sebab saya dah mula tulis sharing saya sejak PA Nisa wssp personal mengenai jadual sharing shaklee effect.

Mula - mula saya amal supplemen Shaklee ialah SET BERPANTANG KEGUGURAN pada tahun 2017.Saya dapat tahu kandungan saya dah x ada sebab lepas bleeding trus saya ke hospital untuk scan keadaan kandungan.

Doktor cadangkan saya cuci rahim yg kosong pada tarikh yg ditetapkan.Lepas balik dr jumpa doktor, saya trus search dlm fb produk berpantang keguguran pastu keluarlah gambar supplemen Shaklee.

Saya wasap ada 2 3 org SID tapi yang last balas wssp saya ialah SID Asma. Mungkin rezeki mak Asma, saya order & register jd SID sebab nak harga murah😊.

Saya amal VITA LEA, SR VITA C PLUS & B COMPLEX semasa berpantang.
Memang ketara pengalaman berpantang dng supplemen Shaklee berbanding dengan berpantang yg sebelum ni.

Badan rasa cerdas, x letih padahal ketika berpantang saya kena jaga 3 org ank2 kecil saya almaklum la masa cuti sekolah. Berpantang sendiri pulak tu. Saya tetap bertungku seperti biasa. Cuma kali ni saya pilih nak amal supplemen bukan set berpantang tradisional spt sebelum ni.

Hairan klu dulu,berpantang selalu sakit pinggang, saya selalu migrain dan sakit habis badan.Tapi kali ni saya tak alami pun sakit2.

Emosi sentiasa stabil sepanjang berpantang. Tak rasa nak marah2 ank2 pun. Alhamdulillah😊 Mak saya pun tegur nampak saya x pucat, keadaan saya tak macam org berpantang katanya. Sihat walafiat😄

Dulu saya ada migrain yang teruk terutama waktu period. Kadang2 rasa nak tercabut kepala sebab sakit sangat.Kini saya jugak perasan migrain dah hilang. Alhamdulillah.

Alhamdulillah selepas 100 hari berpantang, saya hamil kandungan ke 5, saya tak pernah tinggal supplemen shaklee saya. Mula amal dari berpantang sampai saya disahkan hamil hingga sekarang kandungan dah masuk 5 bulan lebih.
Tetap yakin dengan Shaklee😍

Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?