Tuesday, November 15, 2016

RAMAI DAH JADI MANGSA DETOKS CARA SHAKLEE!

Nak tergelak juga baca kisah adik beradik dalam Shaklee ni. 

Sebelum ni pun, ramai yang share mereka semakin kurus dan semakin flawless bila detoks. Tapi kali ni lagi best kot daripada kurus!. Ada yang tak sangka tiba-tiba saja terpregnant selepas amalkan menu detoks yang Shaklee sediakan, padahal sebelum tu bukan main susah berusaha nak hamil.

Tapi memang tak mustahil pun ya, sebab bila kita detoks, toksin segala bagai disingkirkan dengan selamat, maka semua nutrisi yang kita terima daripada real food yang kita makan, hatta suplemen yang kita ambik akan diserap dengan sempurna. Badan akan sihat dan bersedia untuk menjayakan apa sahaja proses penyembuhan mahupun proses lain yang badan inginkan dengan izin Allah.



Master Zura cerita, beliau dah rasa nak tutup 'kilang' sebab rasa dah cukup dengan bilangan anak yang ada. Bagi beliau, beliau nak fokus kepada kualiti, bukannya kuantiti. Jom lah baca apa yang beliau kongsikan ni...


"Allah lagi tau apa yang terbaik kan. Akak tetap juga nak salahkan Detox Shaklee. Akak rasa kalau akak tak mengada-ngada buat detoks hari tu, tentu tak jadi macam ni (haha).

Eh bukan akak tak redha. Malah syukur.

Sebenarnya akak bukan keseorangan tau, bukan akak je mangsa.

Hari ni akak nak share pengakuan mereka-mereka yang juga "mangsa" detoks seperti akak.

Master Farihah Abu Kasim, teringat bulan 6 lepas semasa akak hubungi dia. Dia masih dalam keadaan terkejut. Tak sangka sebulan selepas detoks dia juga menjadi mangsa. Menurut beliau bukan sahaja dia yang terkena. Malah anak buah beliau juga ramai yang mengikut jejaknya selepas ambil set detox Shaklee. Risau populasi penduduk melimpah ruah hingga ke Laut China Selatan katanya.

Cik Puan Hayusnida Bakar pula katanya buat detoks konon-konon nak turunkan berat badan. Baru turun beberapa kilo, baru nak feeling rasa kurus, tetiba sangkut yang lain pulak. Padahal sebelum tu 7 bulan dia usaha sebelum detoks. Tak menjadi-jadi. Sekali detoks, kurus dapat, baby pun dapat. Alhamdulillah.

Cik Puan Ainul Fadzilah tak kurang juga hebatnya!. Katanya. "Sama la saya pun, ni detoks Shaklee la punya pasal. Pregnant juga. Huhuu!"

Seorang lagi rakan, Master Azrin Mohd pun mengalami nasib yang sama. "Hahaha. Dua tahun TTC okay. Detoks Shaklee dan eat clean bulan depannya pregnant. Aku la tu 😂"

Yang paling saya terharu, salah seorang leader Nadia Najib, selepas 5 tahun 8 bulan berumahtangga. Puas mencuba pelbagai cara. Konsisten dengan full set detox dan set kesuburan. Alhamdulillah 3 bulan selepas itu mereka terima khabar gembira permata hati yang lama dinanti kini berada dalam kandungan.

Apa pun, hanya ucapan syukur yang mampu akak ucapkan. Ni suku pun tak sampai sebenarnya perkongsian dari mereka yang menjadi mangsa-mangsa detoks ni.

Kalau akak nak share semua memang tak cukup muka surat. Sama-sama kita doakan dipermudahkan perjalanan semua dan diberi kesihatan yang baik ok".

Terima kasih Master Zura. So, anda yang TTC di luar sana, tunggu apa lagi, jom DETOX SHAKLEE WAY!


Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?