Sunday, July 10, 2016

PROMOSI KHAS BERGANDA SHAKLEE UNTUK JULAI 2016. HUBUNGI KAMI UNTUK PENGHANTARAN SEGERA. 012-4430919 / 012-4430929. (ALOR SETAR, CHANGLUN, JITRA, BUKIT KAYU HITAM, UUM, SELURUH PERLIS)

Happy sangat. Sejak released yang promo bulan Julai ni Vivix, terus inform sahabat-sahabat yang tertunggu-tunggu berita gembira ni walaupun dah tengah malam. Kenapa?

Bulan ni Bulan Vivix



Promosi Vivix!
Promosi Vivix!
Promosi Vivix!

KENAPA?

Vivix ni patented produk milik Shaklee sahaja!

Hanya Vivix ada research on telemore study oleh Nobel Price Winner Scientist, Elizabeth Blackburn dr Universiti of California, San Francisco

APA TU?

X paham apa telemore? Nanti saya ceritakanlah sebab ia ada kaitan dgn fungsi Vivix sebenar. Sebenarnya Vivix ni berfungsi membaiki DNA dari peringkat sel lagi

Sel sihat,
Organ sihat,
Sistem sihat
Maka tubuh badan pun sihat

Sebab itu Vivix menjadi pilihan untuk ikhtiar pesakit Kanser, SLE, Diabetis, Jantung, Kolestrol, Darah Tinggi!. Bukan tu saja, Vivix untuk berpantang, Vivix untuk kulit cantik dan Vivix sebagai suplemen detox untuk kurus!

Sharing is Caring

Saya pasti bukan saya sahaja dapat berikan manfaat Vivix pada kedua mak dan ayah saya di usia emas sekarang, tapi anda juga boleh! Saya happy bila ayah sahabat saya BERJAYa RECOVER daripada pelbagai masalah setelah berhenti smoking tegar 30 tahun lebih. YUPS! VIVIX UNTUK BERHENTI MEROKOK JUGA!. Saya panjatkan kesyukuran bila sahabat saya yang sekian lama TTC HAMIL dengan izin Allah asbab Vivix!. Saya sujud syukur bila sahabat lama yang mengajar sekali sembuh daripada pelbagai komplikasi akibat LEPTOSPIROSIS! Saya tumpang happy bila sepupu sendiri kongsikan medical report terkini beliau yang lebih baik bacaannya berbanding dulu. Semuanya dengan izin Allah juga, melalui suplemen terbaik ini.

Jom semua, cuba Vivix, biar spend sedikit untuk ikhtiar sihat, daripada terpaksa berhabisan untuk mengubati. Ikhtiar!

Jom Shaklee!


Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin

SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?