Monday, December 3, 2018

PENYUSUAN ANAKANDA LANCAR BERSAMA SHAKLEE, ALHAMDULILLAH!

Sharing daripada anak Shaklee saya, Maizatul Zam Zarina;

Kisah saya bermula ketika saya tercari-cari formula bagaimana berpantang dengan mudah & banyak hasilkan susu

Selepas melahirkan anak ketiga saya nekad untuk menyusu badan sepenuhnya sehingga umur anak 2 tahun jika boleh.

Walaubagaimanapun, susu badan masih tak keluar sehingga umur baby 9 hari. Baby nangis ja la lapar. Maka, adik saya yang pun suggest set berpantang Shaklee.

Alhamdulillah, lepas consume ESP + Vitalea Iron Formula + B Complex susu dah mula keluar. Badan pun rasa bertenaga. Tengah malam bangun setiap 2 jam sekali pun takda masalah sebab baby prolong jaundice. Stress nya kalau ingat balik baby prolong jaundice ni. 😕 boleh kata semua anak saya jenis ni sampai habis pantang woo.

Alhamdulillah...lepas seminggu consume, pam  & mermet susu melimpah ruah, rezeki baby...syukur


Sekarang anak pun sudah 6 tahun ☺️

Jom Shaklee!
Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?