Sunday, December 16, 2018

NAK KURUS TAPI TERGEBU PULA!


Ni kisah cucu Shaklee saya, merangkap anak Shaklee kepada Azwani Aziz.

Saya Yusnita Ramli berumur 35 tahun dan mempunyai 4 orang anak. Saya mula tertarik dgn produk Shaklee apabila saya berkeinginan utk menurunkan berat badan setelah melahirkn anak yang keempat. 

Berat badan saya selepas bersalin adalah 74 kg & berat terkini setelah consume ESP+Lecithin+CINCH, ialah 67kg.

Apa yang bestnya saya nak kongsikan di sini ialah setelah saya mengambil ESP setiap hari, saya dapati kulit saya semakin halus & yang menariknya, eczema yang saya hadapi HILANG SERTA MERTA!! 

Hanya Tuhan saja yang tahu betapa merananya saya apabila eczema sering menimbulkan kegatalan yang menyebabkan saya tidak berhenti menggaru dan menyebabkan permukaan kulit menjadi luka. 😢


Tapi Alhamdulillah...seronoknya saya sebab mendapat 2 manfaat malah lebih sebenarnya dengan mengambil ESP setiap hari. 

Badan saya juga kini jarang letih dan lebih bertenaga sepanjang hari.💃 Insha Allah, walaupun eczema sudah tiada, saya tetap akan terus consume ESP bagi penjagaan kulit dan tenaga badan.

TERIMA KASIH SHAKLEE!! Saya tak akan jumpa produk supplemen yg lebih baik berbanding Shaklee...percayalah! 💋


Jom Shaklee!
Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?