Saturday, October 10, 2020

BANYAK SANGAT TENGOK DRAMA KAU NI ELLY!

Kawan Shaklee kakdinas share, tergelak baca πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

Masa kecil-kecil dulu, saya banyak sangat bintik-bintik putih di kuku jari. Bila tanya orang tua-tua diorang akan cakap "banyak peminat, orang yg ada bintik di kuku ni cantik" [cantiklah sangat.. banyak peminat πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚, saya sajakah yang tau mitos ini?]


Sampailah saya dewasa masih ada bintik-bintik putih di kuku, cuma sejak bersalin anak pertama saya tak jumpa sudah bintik-bintik tersebut. Saya pun berfikir [dah kawen, dah ada anak mesti bintik-bintik tu hilang. Dah tak ada yg minat πŸ˜‚]

Rupanya hari ini saya dah tau apa penyebab bintik tu hilang. Semasa berpantang anak pertama, saya start consume suplemen Zinc dan start dari itu saya tak pernah nampak putih-putih di kuku lagi

Kamu orang tau, rupanya putih-putih di kuku itu penyebab KURANGNYA ZINC dalam badan. Saya fikir banyak peminatπŸ˜…. 

Ha...sabar ja Elly. 

Kalau korang ada jugak simptom tu, maknanya kena contact kakdinas untuk dapatkan Zinc Plus okay πŸ‘


No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?