Wednesday, December 2, 2015

BUKAN SEKADAR SISIK IKAN BIASA!

Korang tau tak?
Memang banyak suplemen kolagen di pasaran, tapi jangan lupa untuk ambil tahu kualiti kolagen yang kita beli untuk memastikan pelaburan kita sememangnya berbaloi!.

Shaklee Collagen Powder (SCP) adalah suplemen kolagen yang unggul, di mana ia mengandungi 4000mg kolagen RSS (sisik ikan merah) proprietari, iaitu sejenis kolagen tulen bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. 
Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, iaitu sekitar 1000 dalton. Jadi, ia amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan lebih berkesan.


Terdapat tujuh ramuan utama dalam Shaklee Collagen Powder ni iaitu:
  • Ektrak biji Camelia Japonica - satu emolien dan pelembab kulit yang hebat, termasuk isoflavon, iaitu antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.
  • Kolagen sisik ikan merah - sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran serta kadar penyerapan paling tinggi berbanding kolagen haiwan
  • Ekstrak kekerang - glukosamin daripada ekstrak kekerang adalah penting dalam sintesis bendalir sinovia yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketdakselesaan mata
  • Lactobasillus acidophilus - membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat, yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.
  • Vitamin C - menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit
  • Vitamin B - turut serta dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen dalam sel
  • Ekstrak Pfaffia - dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak Camilla japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic yang berperanan menghidratkan tisu tubuh menjadikan kulit lembut, lembab dan licin 

Kolagen Shaklee memang rasa pure ikan. Memang pure. Tuang ke lidah, atau bancuh dengan jus or your fav beverages, barulah best!

Kita tak bayar untuk rasa yang sedap, tapi kita melabur untuk manfaat yang banyak!

> kuatkan rambut, rangsang pertumbuhan semula
> kuku kuat, bintik putih hilang, warna kuku sihat
> kulit lebih elastik, lembab, kecederaan kulit sembuh dengan cepat, parut pudar

> hilangkan tanda penuaan
> penting untuk tulang, elak jadi rapuh
> bantu kurangkan sakit dan geseran di sendi
> baiki kecederaan ligamen dan otot (ahli sukan memang ambik SCP)
> kekalkan otot mata supaya kekal anjal
> bekalkan nutrisi pada otak dengan menyokong fungsi sel glya agar minda tetap baik apabila kita semakin menua




SHAKLEE COLLAGEN POWDER, BUKAN SEKADAR COLLAGEN BIASA!


Jangan lepaskan peluang mendaftar keahlian secara PERCUMA!!
Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun

FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?