Friday, April 1, 2016

PROMOSI KHAS BERGANDA SHAKLEE UNTUK APRIL 2016. HUBUNGI KAMI UNTUK PENGHANTARAN SEGERA. 012-4430919 / 012-4430929. (ALOR SETAR, CHANGLUN, JITRA, BUKIT KAYU HITAM, UUM, SELURUH PERLIS)

Salam April 2016!

Nak war-warkan apa yang best tentang promosi Shaklee bulan ini!


1. Kempen Detox (BARU)

Nak kurus, nak betulkan hormon, sembelit, penat, semua perlukan Detox.
Fokus: Detox untuk buang toksin dlm badan dan detox adalah asas perkara permulaan untuk membaiki dan maintain kesihatan yang baik. Selepas program detox dilaksanakan dengan berkesan, barulah proses serapan nutrisi lain pun kembali normal!

2. Sustained Released Vita C Plus



Target: Cantik, immune booster (time El Nino ni banyak orang  yang tak sihat), jenis yang tak suka makan buah dan tak cukup vitamin C sebab vitamin C tak boleh dihasilkan oleh badan.
Fokus: Set menyusu, set mengandung, set alergi, set naikkan Immunisasi badan, set cantik dan set kesejahteraan keluarga.

3. Omega Guard



Target: 
Keluarga, daripada si anak, abang, kakak, adik, ibu, ayah, atuk, nenek semua boleh sebab Omega 3 sgt penting untuk perkembangan minda dan kekalkan kesihatan optimum.
Fokus: 
Pesakit darah tinggi, orang yg ada simptom darah tinggi, orang yg ada kolestrol tinggi, lelah, asma, sakit sendi serta turut menjadi suplemen kesejahteraan keluarga untuk kekalkan kesihatan optimum.

4. YES Wellness Pack

Target: Discount 5% untuk set Pre, Pos Natal, Weight Management dan VIVIX
Fokus: Free membership offer dan promosi ini akan berakhir bulan ni. Hampir setahun set YES ni di pasaran, rugi ya kalau lepaskan peluang buat stok pada harga yang sangat istimewa!!!

5. Vitalea For Children



Nampak tak, promosi bulan ni super duper best sebab offer yang super mantap kan!

Peluang mcm ni tak akan sentiasa datang walaupun kesemua suplemen promosi ini adalah hot product yang selalu dicari pengguna, terutamanya Sustained Released Vita C Plus dan Omega Guard yang banyak persaingan. Namun of course Shaklee semestinya terbaik!

Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?