Saturday, September 2, 2017

TEKNOLOGI PENYERAPAN YANG BUKAN CALANG-CALANG!

Teringat kisah dalam bilik mesyuarat. Boss kata dah masuk 3 series, dah kena mula jaga kesihatan, beliau tunjuk slaid suplemen yang banyak. 

Lepas tu beliau kata; tapi kena minum air banyak sebab makan banyak suplemen nanti beri effect kepada buah pinggang sebab jenuh nak proses.



Baik boss. Terima kasih atas nasihat :-)

Apa kata kenal-kenal dengan Shaklee.

Jenama suplemen semula jadi antarabangsa ini memang menjadi pilihan ramai dengan kualiti dan keberkesanan produk, ditambah pula dengan kekuatan pasukan yang terdiri daripada pakar-pakar utama dalam bidang nutrisi.

Mereka gigih berusaha untuk memastikan usaha pengeluaran suplemen Shaklee ini menjangkau di luar standard industri setiap hari bagi membuktikan produk Shaklee sentiasa selamat, terbukti dan berkesan!.


Selamat

Produk yang selamat datangnya daripada bahan-bahan yang berkualiti, dan itulah yang Shaklee gunakan. Keselamatan mutlak amat penting di Shaklee, 
dan mereka tegaskan bahawa standard kami tiada tandingan.
Untuk makluman lanjut, klik SINI

Terbukti
Para saintis Shaklee sentiasa mencari bahan dan ramuan yang tulen dan mujarab dari alam semula jadi, semakan terbitan saintifik dan melakukan kajian mereka sendiri untuk mengesahkan keberkesanan dan kemujarabannya.
Untuk makluman lanjut, klik SINI

Berkesan
Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee adalah kajian perintis mengenai pengguna suplemen pemakanan jangka panjang yang menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik.
Untuk makluman lanjut, klik SINI

TAHUKAH ANDA,
  • Shaklee menguji setiap ramuan baru untuk lebih 350 bahan cemar berbahaya?
  • Shaklee menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan setinggi mungkin?
  • Shaklee melabur lebih $250 juta dolar dalam ujian klinikal, serta R&D yang disokong lebih 1000 kertas saintifik?
Tahukah anda, produk Shaklee mempunyai teknologi penyerapannya tersendiri?
Ya, that's Shaklee Difference!

Kita tengok satu-satu ya!


  • Shaklee Collagen Powder Shaklee Collagen Powder menyediakan 4,000mg kolagen proprietari RSS (Sisik Ikan Merah), kolagen yang dipilih dengan teliti yang diekstrak daripada sisik Ikan Merah. Ia turut mengandungi tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camellia Japonica, ekstrak Pfaffia, eskstrak kerang-kerangan, Laktobasilus asidofilus, Vitamin C, B2 dan B6. Ia mempunyai jisim molekul serendah 1,000 dalton bagi penyerapan yang unggul.
  • Vita E Complex - ditambah selenium untuk membantu penyerapan yang berkesan dan lebih efektif. Satu kapsul menyediakan 400IU vitamin E daripada sumber semula jadi, iaitu minyak kacang soya dalam bentuk D-alfa-tokoferol, yang merupakan bentuk aktif biologi vitamin E dan lebih mudah diserap ke dalam tubuh.

  • Vitalea Iron Formula - tabletnya disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina yang dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai 'Eksplo-tab'. Vitalea merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas dengan usus kecil. Teknologi salutan mikro asid folic berpatennya juga membantu pembebasan segera dalam perut bagi meningkatkan penyerapan asid folic dan vitamin B.
  • Sustained Released Vita C Plus - adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif. Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurangkan pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam. Ia juga diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya.
  • BComplex - merupakan salah satu vitamin B kritikal dan tidak mudah diserap. Maka, Shaklee membangunkan sistem penyerapan bioaktif berpaten yang menjadikan nutrien ini lebih mudah diserap. Teknologi berpaten ini adalah milik eksklusif Shaklee.

  • GLA Complex - diperolehi daripada minyak borage, yang mengandungi GLA berkepekatan tinggi (17%-25%), tulen dan semula jadi dalam bentuk yang mudah diserap. GLA Complex ini diformulasi khas dengan gabungan GLA (asid lemak Omega-6), minyak biji bunga matahari (satu lagi sumber asid lemak Omega-6), dan vitamin E untuk mengekalkan kesejahteraan dan kesihatan kulit.

  • OsteMatrix - Diformulasi khas dengan campuran 7 nutrien penting termasuk kalsium, vitamin D, magnesium, zink, kuprum, mangan, dan boron untuk membantu membina ketumpatan tulang. Kapletnya bersaiz kecil dan mudah ditelan.

Pengambilan hanya dua kaplet OsteMatrix menunjukkan peningkatan dalam paras kalsium darah yang signifikan, diukur dalam tempoh 12-jam. Kalsium perlu diserap terlebih dahulu supaya badan boleh menggunakannya untuk membina dan mengekalkan tulang yang kuat.

Produk Shaklee ni selamatkah?
Dan bolehkah produk ini diamalkan dalam jangka masa yang panjang?

Kalau anda pernah mendengar tentang Landmark Study Shaklee, ini adalah kesimpulan yang dapat dibuat daripada dapatan kajian unggul tersebut.
  • Kajian ini adalah yang PERTAMA seumpamanya dan bertujuan untuk melihat keselamatan dan keberkesanan pengambilan suplemen untuk jangka masa panjang Tiada siapa yang pernah melakukan kajian seperti ini melainkan Shaklee.
  • Pengguna produk Shaklee mempunyai level nutrisi dalam darah yang lebih baik Terbukti produk Shaklee adalah bioavailable di mana ia mampu diserap dan digunakan oleh tubuh dengan baik.
  • Pengguna Shaklee mempunyai biomarkers of disease risk yang lebih baik –Terbukti menggunakan Shaklee, anda boleh mengurangkan risiko dari penyakit.
  • Pengguna Shaklee mempunyai kadar penyakit yang lebih rendah – Terbukti menggunakan Shaklee anda boleh meningkatkan taraf kesihatan anda.
  • Pengguna Shaklee memberi nilai kesihatan mereka lebih baik dan terbaik –Terbukti anda mampu hidup lebih sihat.
  • Tiada risiko yang dikaitkan dengan pengambilan suplemen Shaklee –Terbukti produk Shaklee adalah selamat untuk penggunaan jangka masa panjang!
Untuk rujukan lebih tepat, dapatkan maklumat mengenai Landmark Study 
di SINI atau di SINI!

Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad


3 comments:

Apa kata anda?