Wednesday, September 9, 2015

KENAPA KULIT LAWA?

Anda perlu tahu bahawa kata kunci Shaklee menguasai pencarian terbesar di Google. Hari ni, saya tolong googlekan untuk anda testimoni set cantik Shaklee. Ada di antara mereka mengamalkan Shaklee untuk memperbaiki masalah lain, namun kesannya turut tempias kepada kulit. Tahu kenapa?. Kerana setiap satu suplemen Shaklee mempunyai 1001 manfaat, dan hampir semua jenis suplemen yang anda makan, sekiranya konsisten serta disusuli dengan pengambilan air yang cukup, akan turut memberi kesan yang dramatik pada kulit. Wow!

Jomlah kita jamu mata dengan testimoni-testimoni ni. Banyak lagi di luar sana, tak larat nak save as sampai penuh folder :-)





























































Best kan!. Kesan pengambilan adalah berbeza dari seorang individu dengan individu yang yang lain, bergantung kepada pelbagai faktor, antaranya seperti jenis kulit, toksin dalam badan, serta konsistensi pengambilan. Lambat atau cepat tidak menjadi masalah bagi mereka yang sabar dan faham bagaimana natural based supplement seperti Shaklee bertindak terhadap tubuh badan. Yang penting, hasil akhir pasti Superb!.

Jika anda perasan kepada testimoni-testimoni ini, antara suplemen yang membantu mereka di atas termasuklah:




Pengambilan Carotomax yang konsisten akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan akne. Penggunaan luaran juga boleh membantu melegakan pustule, scabies, akne dan ulser kulit!

Ruginya kalau anda tidak tahu penangan ESP untuk awet muda disebabkan asid aminonya berperanan membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. ESP juga merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit, kepejalan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan parut!


Shaklee Collagen Powder membantu kulit mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedutan di wajah. Kulit akan kurang kering, sebarang cela akan sembuh dengan cepat dan membantu mengurangkan parut. SCP turut membantu menghilangkan tanda-tanda penuaan. Paling best sekali, SCP ni bukan sekadar untuk kulit, tapi turut membantu menguatkan tulang daripada rapuh, mengurangkan geseran sendi, mengekalkan otot mata supaya tetap anjal dan memastikan kesihatan otak. Adakah kolagen yang anda makan, terutama yang sedap tu, ANDA BAYAR UNTUK SEMUA INI???




Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat daripada resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) membantu melambat pembentukan protein AGE (advanced glycation end products). Vivix turut menggalakkan biogenesis (pembentukan baru mitokondria), dan sememangnya membantu melambatkan penuaan pada tahap sel. Sebab itulah pengguna Vivix yang konsisten dalam satu jangkamasa yang lama akan tampak semakin muda!

Jadi, tunggu apa lagi....

Jom Shaklee!!!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?