Tuesday, April 11, 2017

SURPRISE APA LAGI KALI NI??

Hari tu, dalam group riuh rendah member-member update tentang panggilan international trip ke Jepun. Wah, surprise dari Shaklee lagi. Sebab rasanya sebelum ni program ni tak ada dalam atur cara pun!. Ni yang akak jeles ni :-)


Diikuti dengan email dari Shaklee, memang confirm!. Dalam trip nanti, mereka akan berpeluang bertemu dengan saintis Jepun pemilik harta intelek penemuan rumusan NutriFeron!.


Tentu anda semua ingat dengan susuk tubuh kecil ini, yang sangat berjasa dalam dunia imunologi. Beliau merupakan ahli immunologi yang terkenal di dunia, iaitu Dr. Yasuhiko Kojima yang merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. 

Menariknya, beliau menghabiskan masa selama 40 tahun daripada umurnya dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, dan akhirnya beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan. Hebat, tak?

Menariknya, NutriFeron tidak dijual di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee sahaja!

Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.


Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi (NK) – menyokong lebih banyak perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.

Untung, kan!. Feeling yang sama semasa berpeluang bertemu dengan saintis Shaklee; Dr Bruce Daggy Februari lalu!

Oh ya, jom kita intai-intai sikit mana lagi destinasi mereka dalam trip 5 bintang ni?












Oh, tidak. Bikin jeles!
Doakan saya juga ya, menyertai mereka satu hari nanti!

Anda suka trip 5 bintang secara percuma juga?

Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?