Friday, April 10, 2015

MANISNYA BERSHAKLEE PART 1

Tak pernah sangka akan bertahan lama dalam Shaklee. Ya, Shaklee ialah perniagaan MLM tapi bila disuluh-suluh, bukan sebab kejarkan duit saya bertahan di sini, tetapi kerana sudah jatuh cinta dengan produk dan apa yang dilalui sepanjang berShaklee!.

Antara sebab utama tentulah ShakleeEffect yang dirasai oleh diri sendiri dan seluruh family ZAFRANzafrina. Alhamdulillah, seluruh ahli keluarga, majoritinya memang mengamalkan Shaklee, termasuklah yang bergelar ahli perubatan. Memang tak dinafikan, produk yang bertahan hampir 60 tahun di pasaran ini sememangnya produk terbaik yang pernah diamalkan selama ini. 


Antara ShakleeEffect kami; 








Ibu dan ayah juga masih kuat dan sihat untuk beribadah setelah mengamalkan suplemen Shaklee walaupun mereka juga tak lari daripada mengalami masalah seperti gout, darah tinggi, kencing manis dan juga jantung sebelum ini. Alhamdulillah dengan izin Allah jua.
Jomlah, jadi sebahagian daripada ShakleeEffect!


Budaya ilmu dan ukhuwwah yang padu, sememangnya menjadi asas kepada kejayaan kami dalam Shaklee. Empayar super upline saya, Jutawan yang diasaskan oleh Presidential Master Shareeza Hashim, menguasai jualan terbesar di Shaklee Malaysia, dan menjadi antara faktor utama prestasi Shaklee Malaysia melonjak lebih 200% dalam tempoh empat tahun kebelakangan ini. S2U Families yang diasaskan oleh Presidential Master Iffah Anuar dan Surijunior yang diasaskan oleh sahabat baik saya sendiri, Master Farihah Abu Kasim memacu kami semua dengan meletakkan asas ilmu yang kukuh untuk masing-masing terbang lebih tinggi. Sebab itu, kami independent, upline tidak mengkayakan downline dan downline tidak akan mengkayakan upline jika sales tidak berlangsung. Semuanya bekerja, tidak ada sesiapa dalam keluarga besar kami goyang kaki!. Seronoknya, untuk ilmu dan ukhuwwah yang padu, kami tidak perlu ke mana-mana, sekadar mengikuti secara atas talian dari rumah, sambil menguruskan urusan rumahtangga!



Sudah dua tingkat saya telah lalui dengan Shaklee dalam tempoh setahun lebih ini. Walaupun tidak sepenuh masa, tapi Alhamdulillah, banyak urusan kewangan keluarga telah diambil alih oleh Shaklee!

Bila kita mendaki tingkat demi tingkat dalam Shaklee, ini antara rewards yang diterima;



Shaklee bagi pin ni mengikut rank yang kita capai, misalnya:

Supervisor - yang warna putih tu ala silver tu
Senior Supervisor - putih juga tapi ada secalit macam warna emas (emas celup) 
Coordinator - Kuning tu, emas celup 
Senior Coordinator - tak tahu rupa macam mana haha
Key Coordinator - Emas tulen (ada satu permata rasanya)  
Senior Key Coordinator - Emas tulen (2 permata)  
Master Coordinator - Emas tulen (3 permata)  
TQ UmmuAinan


Ni sijil Senior Supervisor dan pin yang diterima tahun lalu. InsyaAllah kita shoot pulak untuk mendaki tangga seterusnya. Doakan ya!

Get Shaklee Today!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?