Friday, August 12, 2016

DAH CUBA PELBAGAI CARA, TAPI ANAK TETAP ALLERGIC? JOM BACA NI.

Anak-anak di rumah ni berbeza. 2 daripada mereka ni ada alergi yang agak teruk kesan eczema masa kecik dulu. Memang bab makan kena kontrol sikit. Kesian kan, gatal, berair, pedih, hanya tuan badan yang tahu. Alahan ni kalau dibiarkan boleh jadi asma tau!. Sebab tu kena jaga jangan biar melarat. Syukurlah part alahan tu dah banyak kurang bila mereka semakin besar, tinggal parut kenangan sajalah nak dihilangkan.

Ramai ibu bapa ada anak macam ni. Kadang-kadang tu, dah pelbagai cara diusahakan untuk mengubati si anak. Ada yang berjaya, tapi ada juga yang menemui jalan buntu. Saya nak share tentang kisah Spencer bin Roger (haha tak kelakar), budak comel yang membuatkan bapanya mencipta sejarah hasil daripada masalah alahan yang beliau alami.



Spencer ni masa keciknya diserang asma yang teruk. Puas keluarganya cari penyebab. Nak kata sejarah kesihatan keluarga, bukan. Rupa-rupanya berpunca daripada persekitaran yang tak sihat dan bertoksik. Itu semua sekeliling kita la kan, sebab banyak bahan / perkakas / perabot / peralatan / even detergen yang kita guna meningkatkan toksin dalam badan.

Ibu Spencer, Sloan Barnett giat bersihkan rumah mereka dan singkirkan segala punca penyebab serangan asma Spencer tapi tetap tidak menampakkan hasil. Sehinggalah mereka bertukar mencuba Basic H Shaklee untuk kerja-kerja pembersihan rumah mereka, taraf kesihatan Spencer beransur baik.


Nyata, Spencer sebenarnya alah dengan bahan bertoksik dalam pencuci biasa. Walaupun rumah nampak bersih, tapi kebanyakan bahan pencuci biasa meninggalkan bahan kimia bertoksik yang tidak selamat dan boleh menjejaskan kesihatan.

Nak tahu apa yang jadi bila Spencer serasi dan sembuh daripada asma asbab Basic H?.

Spencerlah yang menjadi penyebab ayahnya, Mr. Roger Barnett, seorang billionaire membuat keputusan untuk memiliki Shaklee dengan harga 310 Juta USD sebagai salah satu cabang perniagaan keluarga mereka. Selain Shaklee, Roger turut memiliki Burberry, Beauty.com, Activated Holdings LLC dll. Dan beliaulah yang berjasa meneruskan kesinambungan legasi Shaklee tanpa merubah falsafah sedia ada, menjadikan Shaklee satu fenomena!




Jadi kepada ibu bapa di luar sana, kalau dah cuba macam-macam cara, tapi anak masih menderita, nampaknya kena TUKAR SEMUA DETERGEN DI RUMAH ANDA! Ikhtiar dengan Set Get Clean Shaklee sebab Shaklee Always Safe, Always Green, Always Work!


Kredit image : Google

Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?