Friday, November 11, 2016

SATU RUMAH BERVIVIX!

Satu dunia dah tahu bahawa Vivix ni SUPER ANTIOKSIDAN yang bertindak melawan radikal bebas, yang datang daripada pencemaran, racun, penggunaan bahan kimia secara berlebihan, pemakanan dari persediaan yang tidak berkhasiat dan bersih, sinaran UV, virus, penyakit berjangkit dan pelbagai sumber lagi.

Fungsi utama VIVIX yang menyebabkan ia menjadi pilihan utama dan tidak ada pada produk lain selain Shaklee ialah kerana VIVIX satu-satunya produk yang bertindak membaiki DNA pada peringkat sel lagi!.

Jadi, ia sangat sesuai untuk menjadi ikhtiar dan alternatif bagi pesakit yang berisiko tinggi seperti:
  • Kanser - Vivix baiki dan melindungi sel
  • Cyst - Vivix seimbangkan hormon
  • SLE - Vivix anti radang
  • Jantung - Vivix lancarkan sistem darah
  • Diabetes - Vivix bantu dalam kawalan gula
  • Darah tinggi - Vivix lancarkan darah
  • Kolestrol tinggi - Vivix lindungi salur darah dari kolestrol
  • Slippes disk - Vivix anti radang dan lancarkan kesihatan saraf
Vivix membaiki DNA sel yang telah rosak disebabkan penyakit-penyakit ini dan apabila DNA baik, sel sihat, organ akan turut sihat lalu sistem badan juga akan sihat. InsyaAllah dengan izinNya.

Kita tak akan sanggup lihat kenalan dan ahli keluarga, terutama ibu bapa kita menderita dengan penyakit-penyakit berkenaan, kan. Kesihatan adalah kekayaan. Jadi apa kata kita syorkan mereka VIVIX, untuk membantu tingkatkan tahap kesihatan mereka, selain daripada memastikan mereka tetap mematuhi rawatan doktor yang mereka sedang lalui. 

Pastinya, produk terhebat hasil penyelidikan canggih sejagat untuk menentang penuaan selular oleh saintis selama bertahun-tahun ini tidak akan mengecewakan!.

Jom saya kongsi keluarga yang mengamalkan Vivix sebagai antara suplemen utama mereka di rumah;








Dan of courselah ini keluarga saya, ibu bapa saya yang Alhamdulillah diizinkan Allah semakin menikmati kehidupan yang lebih baik asbab Vivix!

Jom Shaklee!

Sr. Sup Asmaniza & Ziyauddin
SID 888128
0124430919/0124430929
COD Changlun
FB Dinas Zafran / Ziyauddin Mohamad

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?